4 July 2015

Summer Dresses

Nareszcie przyszły ciepłe i słoneczne dni, które wręcz uwielbiam. Mogę wtedy ubierać sukienki, które lubię zakładać od dzieciństwa. Pamiętam, że jak byłam w przedszkolu, to buntowałam się, kiedy kazano mi ubrać spodnie i mimo, że teraz częściej je zakładam, to sukienki są wciąż na pierwszym miejscu. Jeżeli chodzi o długość, to najchętniej ubieram dwie: do kostek albo do kolan. W dzisiejszym poście pokażę moje cztery ulubione letnie sukienki ;)

Finally, we have hot and sunny days. To be honest, I am a big fan of hot days, because I can wear dresses, which are my favourite part of the wardrobe since I was a child. I remember when I was in kindergarten, I was angry when I had to wear trousers. Although, I mostly wear trousers, dresses are still on the first place. I have two favourite lengths: ankle dresses and to the-knee-dresses. In this post I would like to show you four of my favourite dresses.

1. Tę sukienkę dostałam niedawno od mojej mamy. Pamiętam, że bardzo mi się podobała kiedy ją zakładała. Mimo, że nie jest nowa, uważam, że nie straciła na wartości i mogę ją spokojnie ubierać. 

This dress has been given to me by mom recently. I remember when she was wearing it, I really liked the way it looked. Although it's not new, I think it didn't lose its value and I can still wear it :) 








2. Druga sukienka jest chyba najbardziej letnia ze wszystkich. Kupiłam ją dwa lata temu w jednym z miejskich butików. Jest bardzo przewiewna, dlatego chętnie zakładam ją na plażę oraz w bardzo upalne dni. Asymetryczność nadal jest modna, co bardzo mnie cieszy, bo uwielbiam sukienki w tym stylu. 

The second is the most summer dress from all. I bought it two years ago in one of the city shops. It's very breezy and I love to wear it when I'm going to the beach or on very hot days. I am happy that asymetry is still on top, beacuse I love dresses in this style. 







3. Trzecia sukienka jest z H&Mu. Kupiłam ją w zeszłym roku podczas letnich wyprzedaży. Ma prosty krój, co bardzo mi się podoba. Myślę, że kwiatki nadają jej elegancki charakter, dlatego chętnie założyłabym ją np. na czyjeś urodziny :) 

The third dress is from H&M. I bought it last year during the summer sales. It has simple cut and I really like it. I think that flowers make this dress elegant. That's why I would love to wear it for a birthday party for example :)





4. Nadszedł czas na ostatnią już sukienkę. Znalazłam ją w jednym z miejskich butików dwa lata temu- tak samo jak tę drugą sukienkę. Kiedy zobaczyłam, że kosztuje tylko 20 złotych, bez zastanowienia zdecydowałam się, że ją wezmę i nie żałuję tej decyzji :) 

It's time for the last dress. I found it in one of city shops two years ago- just like the second dress. When I had noticed that i cost only 20 zloty I deciced to take it and I don't regret it :) 







 Dajcie znać, która sukienka Wam się najbardziej podoba :D
 Let me know which one is your favourite :D 


No comments:

Post a Comment