14 July 2015

Black&White



Połączenie bieli i czerni jest ostatnio bardzo popularne. Chyba nie ma sklepu, którym nie byłoby asortymentu w tej edycji. Jest to klasyczne i tym samym efektowne połączenie. Od pewnego czasu mam bzika na punkcie tych dwóch kolorów. Bardzo podoba mi się urządzanie pokoju na biało-czarno, dlatego chętnie przerobiłabym swój pokój na taki. Niestety niedawno robiłam remont i muszę z tym poczekać. Moja koleżanka za niedługo ma zamiar zrobić sobie właśnie taki pokój i trochę jej tego zazdroszczę.
Jeżeli chodzi o ubrania to kupuję sobie sobie coraz więcej ubrań białych i czarnych. Jednak rzadko ubieram się w tym stylu, ponieważ w mojej szafie dominują kolorowe ubrania.  Przeglądając różne blogi bardzo często napotykałam się na posty w tym temacie i również postanowiłam taki opublikować....
Jak widzicie mój outfit jest bardzo prosty. Do stylizacji wykorzystałam spódniczkę, którą niedawno dostałam od koleżanek na zbliżające się wielkimi krokami urodziny oraz bluzkę nabytą w ciucholandzie.

To wszystko na dziś. Życzę Wam udanego dnia i do usłyszenia wkrótce :) 

The combination of black and white has been popular recently. I think there is no shop, where you wouldn't find assortment in that style. It is a classic and effective combination at the same time. Since last months I've been a fan of those two colours. I really like the black-and-white room decoration and I would like to redecorate my room into that style. Well, my room had been renovated recently and I have to wait with that. My friend is going to have her room redecorated in that style and I am a bit jealous... 
If you ask me about clothes, I'm buying more and more black and white stuff. Even though I don't dress like that very often, because my wardrobe is full of colorful clothes.
Browsing various blogs, I encounter at posts in this topic very often and I have also decided to publish some of them.
For this outfit i used a skirt, which I was given by my friends for my upcoming birthday, and a shirt from second hand. 

That's all for today. Have a nice day and see you soon :)







































No comments:

Post a Comment