23 February 2015

MY STYLE

Hej, co tam u was słychać? Jak zauważyliście dawno się nie odzywałam. Niestety szkoła się zaczęła i większość czasu muszę spędzić nad książkami, co nie jest dla mnie łatwe :/ Dzisiaj jednak mam chwilkę wolnego czasu, więc postanowiłam napisać coś na temat mojego stylu. Tak właściwie ciężko jest określić mój styl. Raz jestem nastawiona na ubrania eleganckie, a innym razem stwierdzam, że będę ubierać się bardziej młodzieżowo-sportowo. Często staram się łączyć sport z elegancją :)  Odkąd pamiętam najchętniej ubieram sukienki oraz spódniczki. Jednak zimą częściej spotkacie mnie w spodniach, ponieważ jest mi zimno nawet jeśli ubiorę grube rajstopy ;P Ponadto do szkoły jeżdżę autobusem i tramwajem i w spodniach jest wygodniej. Generalnie staram się ubierać tak, aby nie wyglądać jak stara maleńka :) Poniżej zobaczycie zestawienia, które chętnie bym założyła :) Napiszcie w komentarzach, który outfit wam się najbardziej podoba oraz jakie ubrania najchętniej ubieracie :) Na dzisiaj to wszystko. Wiem, że post był krótki, postaram się poprawić następnym razem :) Zaraz pójdę zrobić sobie coś do jedzenia, bo jestem bardzo głodna ;P Do zobaczenia! 

Hi, how are you? I know, I haven't been here for a while. Unfortunately I got back to school and now I spend most of the time with books, which is not easy for me :/ Today I have some free time and I'm going to tell you something about my style. I honestly can't define it. Once I want to wear smart clothes, while at another time I prefer sporty and casual clothes. I try sometimes to combine sporty with classy :) Since I remember I've loved to wear dresses and skirts. But in winter you often meet me wearing jeans, because they keep me warm and they're more comfortable. Generally I'm trying to choose clothes in order to not to look too 'old'. You can find outfits which I would like to wear below. Tell me in comments which is your favourite and what you like to wear. That's all for today. I know that this post is short, I'll try to fix it next time :) Right now I'm going to the kitchen, because I'm starving ;p See you soon!











No comments:

Post a Comment