14 February 2015

Happy Valentine's Day!!!



Hejka :) Jak wam mija Walentynkowy wieczór, który właśnie się rozpoczął? Macie jakieś plany? Ja niedawno wróciłam z centrum, gdzie byłam na małych zakupach :) Idąc mijałam wielu panów, którzy trzymali w rękach kwiaty i czekali na swoje drugie połowy :) Walentynki to naprawdę cudowne i magiczne święto pełne miłości. Z natury jestem romantyczną osobą. Uwielbiam Walentynkowy nastrój,  w który wprowadzają nas centra handlowe, które są przepięknie ozdobione. Cieszę się, że inne kobiety/dziewczyny spędzają ten dzień z ukochanymi i dają sobie wzajemnie upominki. Ja  na razie nie znalazłam swojego księcia z bajki i wciąż na niego czekam ;p Co do wieczora, to nie mam planów. Jeżeli mi się uda, to obejrzę jakiś ciekawy film w telewizji. Mam zamiar również dokończyć czytać dzisiaj drugą część Harrego Pottera  oraz zjem wszystkie ciasteczka, które niedawno upiekłam. (wspomniałam o nich w poprzednim poście) Życzę wam wszystkim udanego wieczoru. Nie ważne co będziecie robić oraz czy będziecie go spędzać sami z czy z kimś :)   Do zobaczenia! 

Hello :) How is  your Valentine's evening/day? Do you have any plans? I have just got back from the city center. , where I was for a little shopping ;) While walking, I passed men with flowers in their hand who were waiting for their women. The Valentine's Day is a really great, magical and full of love holiday. I am a romantic person. I love the Valentine's Day's mood in the shopping centers which are beautifully decorated. I am happy that other women/girls are spending this day with their husbands/boyfriends and they are giving gifts to each other . I haven't found my Prince Charming yet. I'm still waiting for him ;p I don't have any plans for this evening. I'll probably watch a nice movie on TV. I would also like to end reading the second part of Harry Potter series and I'm going to eat all cookies I have baked lately. (the last post is about them :) ) I wish you all the best for today. No matter what you are going to do and who you're going to spend this day with :) See you soon ;) 










No comments:

Post a Comment