22 July 2015

17th Birthday!





Pewnie jeszcze nie wiecie, ale dzisiaj mam urodzinki :D Kończę 17 lat. Po raz pierwszy świętuję je tutaj, na blogu. Post dodaje tak późno, ponieważ cały dzień szykuję się na jutrzejszy wyjazd do Włoch, mimo to moja walizka wciąż stoi pod ścianą i czeka na zapełnienie...

Probably you don't know that today is my birthday. I am 17 now. It's the first time that I can celebrate it here- on my blog. I'm publicating this post so late, because I have spent all day for preparing myself for my journey to Italy, which will start tomorrow. Even though my suitcase is still waiting for being filled...




Pamiętam jak dziś, gdy wchodziłam w świat Disneya i odkryłam, że Selena Gomez ma urodziny w ten sam dzień co ja. Po tym niesamowitym odkryciu przez tydzień chodziłam i zamęczałam wszystkich tą informacją...Co do mojego wieku, to podoba mi się. siedemnastka to idealny wiek. Niby jeszcze nie dorosła, ale też nie dziecko. Z powodu jutrzejszego wyjazdu byłam zmuszona zrobić imprezy urodzinowe dwa tygodnie temu (w ostatni weekend byłam na weselu). Może w sierpniu pokażę wam co takiego dostałam ciekawego :D 
To by było na tyle. Trzeba iść się w końcu pakować :D Przygotujcie się na spam postów z Włoch. Mam nadzieję, że uda mi się publikować posty z Włoch, bo mój kolega bierze lapka :D Życzcie mi szczęścia i do zobaczenia! 


I remember that when I was getting into Disney world, I have discovered that Selena Gomez has birthday on the same day. After this incredible finding I was torturing everybody with this information for a week... Talking about my age, I like it. Seventeenth is the best age, because you are not an adult but you are also not a child. Because of tomorrow's leaving, I had to make my birhday parties two weeks ago (last weekend I was on a weeding). Maybe I'll post what I got for birthday after my return in August.
That's all for today. I have to go packing finally. Get ready for a post spam about Italy. I hope I will be able to post from Italy- my friend is taking a laptop with himself :) Wish me luck and see you soon!












No comments:

Post a Comment