27 April 2015

The camo jacket


Hej :) W weekend wybrałam się na długo wyczekiwaną sesję z Damianem. Od dwóch miesięcy nie umieliśmy uzgodnić terminu, ale w końcu się udało! Tak naprawdę nie miałam pomysłu na stylizację. W celu inspiracji przejrzałam mnóstwo zdjęć, a następnie udałam się do mojej szafy. Trwało to chwilę zanim moje łóżko było całe zasypane ubraniami. Co chwilę pokonywałam dystans z mojego pokoju do przedpokoju, gdzie znajduje się lustro. Większości ubrań nie umiałam w ogóle połączyć. W końcu jednak znalazłam bohaterkę dzisiejszego posta, a mianowicie kurtkę/marynarkę moro.  Dostałam ją dawno temu od kuzynki, która ją nosiła gdy miała 13 lat :) Decyzja zapadła szybko. Biorę ją! Mimo, że prognoza pogody pokazywała, że ma być ponad 20 stopni ja i tak uparłam się, aby mieć w niej zdjęcia. Oprócz kurtki znalazłam jeszcze inne rzeczy, ale te zdjęcia pozostawię na następne posty ;D Na na razie to wszystko. Do zobaczenia wkrótce :) 



Hello :) Last weekend I was on a photoshoot with Damian. We have tried to meet up since two months and it finally worked out! To be honest, I haven't got any idea what to wear. I was searching the Internet for inspiration and then I was trying to find something interesting in my wardrobe. It took me a while to make my bed buried with clothes. I was running from my room to my hall, where I have a mirror, and back. I couldn't match the most of clothes. Finally, I have found the main character of this post- the camo jacket. I decided very quickly to take it with me. Even though the forecast said that it would be above 20 degrees of Celsius, I insisted on wearing it to the photosoot. Except this jacket I have found some different clothes, but I'll leave it for next posts. That's it for now. See you very soon :) 









































No comments:

Post a Comment