2 February 2015

THE WINTER BREAK!!!


Nareszcie mam upragnione dwa tygodnie odpoczynku od szkoły. Mam czas na wyjście na dwór i porobienie paru zdjęć (hmm... mam tu na myśli pozowanie do zdjęć :P) , czego nie mogłam zrobić przez cały styczeń (dlatego nie dodawałam postów) :p Przez cały miesiąc dużo się zmieniło, chyba tutaj przesadziłam ;p Powiedzmy, że zmieniło się parę rzeczy. Największą zmianą jest czytanie książek. Nie wiem kiedy i jak to się stało, że zaczęłam czytać, ale to nieważne ;P Kolejna zmiana związana jest z blogiem. Postanowiłam pisać również po polsku. Po pierwsze dlatego, że łatwiej się tłumaczy na angielski, a po drugie na razie osoby czytające mojego bloga są z Polski :) 

I finally have two weeks of rest from school. I have time to go outside and take some photos ( I think it's wrong, because I'm not a photographer here ;p) , which I couldn't do for whole January. In January a few things have changed. the first thing is that I started reading books. I don't know how it happend but it doesn't really matter ;p Second thing is about my blog. I started to write in Polish. Firstly because it's easier to translate to English. Secondly people who are reading my blog are mainly from Poland :) 



Jeżeli chodzi o same ferie, to nie mam konkretnych planów. Na pewno wybiorę się do biblioteki w celu upolowania jakiś ciekawych książek, pewnie głównie kryminałów, w których się zakochałam. Myślę, że spotkam się  ze znajomymi z obecnej oraz z poprzedniej szkoły. Prawdopodobnie skończy się to na zakupach albo na siedzeniu w domu, plotkowaniu oraz jedzeniu  :) Chciałabym również spędzić trochę czasu w kuchni i popisać się swoim talentem do pieczenia, który mam nadzieję odziedziczyłam po babci, cioci i mamie :D Mam również nadzieję, że częściej będę się tutaj pojawiać i pisać o moich przeżyciach :P 
DO ZOBACZENIA!!!! :)

I don't have any specific plans for the winter break. I'm going to go to the library and borrow some books for sure. I think I'll be mainly interested in crime stories, becasuse I've fellen in love with them :) I'll probably meet my friends. I think that I'm also going to meet friend from my secondary and high school. It'll problably end up going shopping or sitting at home, gossiping and eating ;p  I would like to spend more time in the kitchen and bake something delicious. I hope I've inherited a baking talent from my grandmother, aunt and mother :) I also hope that I'll be here more often and tell you what is going on in my life ;) 

SEE YOU SOON!!!! :)






















1 comment:

  1. Love the ethnic print of this beautiful cardie!
    ♥♥♥
    Jeanne
    http://fashionmusingsdiary.com

    ReplyDelete